"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 13 januari 2014

Yin Yang

Hallo lieve dames,
bedankt voor jullie fijne reacties op mijn labels!
Ook wil ik mijn nieuwe volgers, Shirley en Ballie welkom
heten. Ik hoop dat we mekaar kunnen inspireren...

Thanks for the nice comments on my labels.
I also want to welcome my new followers Shirley and Ballie.
I hope that we can inspire each other.
 
Vandaag ben ik er met een kaartje voor een verjaardag.
Het is voor een man die  Shiatsubehandelingen geeft...
dus dacht ik... ik ga een kaartje maken met een
oosterse uitstraling.
 
Het DP is van Bo Bunny "Serenade Collection".
De mallen Yin Yang 6002/0231 en Bamboo 6002/0230 zijn van
Joy'Crafts. De bloem is geknipt uit hetzelfde design papier.
De tekst is van MD EC0096 en is gestempeld op een tag die ik
gemaakt heb met Spellbinders S4-202. Ik had de binnenzijde
van de kaart ook helemaal afgewerkt, maar ben vergeten om 
een foto te maken...
 
Hier nog een foto van de Yin Yang mal. Ik heb achteraan wit
kaartenkarton gekleefd omdat enkel het zwart (dat is de mal)
niet mooi is.
 
Nog een fijne avond voor iedereen en hopelijk hebben we
morgen weer zo'n mooie dag zoals vandaag, zon en 10 graden,
 
 


12 opmerkingen:

  1. zo...een hele andere uitstraling maak je met die stansen. leuk gedaan.
    mooie mal...heeft een mooie embossing. die bloem in de rechterhoek is er erg leuk bij. volgens mij uit het papier geknipt?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    Wat een leuke aparte kaart, mooi met het Yin Yang teken,bamboe erbij en de bloem is ook erg leuk, prachtige kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Annemie !!!! wat een mooie rustgevende kaart heb je gemaakt!!! Prachtige kleuren combi en ontwerp!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Annemie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooie en speciale kaart. Straalt de juiste sfeer uit! Zeer goed gelukt!



    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Annemie! En zo persoonlijk gemaakt, dat zal vast gewaardeerd worden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Annemie.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, die oosterse sfeer op je kaart.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful design and creative idea for the person you are giving it to. Thank you for the welcome! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...