"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 20 januari 2014

Art Deco "Peony Princess"

Goede morgen dames,
ik hoop dat alles goed gaat met jullie, toch beter dan met het
weer... hier is het volop aan het regenen. Het is een paar dagen
geleden dat ik deze kaart heb gemaakt, maar we hebben een
drukke week achter de rug... Het ging vorige week niet zo goed
met mijn moeder en we hebben haar zaterdag naar het zieken-
huis gebracht. Daardoor kan ik de kaart nu pas op mijn blog
 plaatsen. In november had ik in de hobbywinkel Art Deco papier
gekocht en wist nadien niet goed wat ik ermee moest aanvangen...
Ik ben dan gaan zoeken op internet en heb op
deze mooie Art Deco "Peony Princess" digi gevonden.
 
 
De digi is ingekleurd met Prismacolor Premier potloden
en Twinkling H2O. Het plaatje is uitgestanst met S4-202
van Spellbinders. Het hartje is een mal van Joy!crafts 6003/0005
 
De bloemblaadjes onder de roosjes heb ik gemaakt met een
craftables van MD CR1245 en het hoekje is een stencil van
Joy!crafts 6002/0136.
 
Nog even de binnenkant van kaart met het mooie papier van
Docrafts "Art Deco". Ik heb nog geen tekstje voor de kaart
omdat ik nog niet weet welke bestemming ze gaat krijgen...
Momenteel is ze voor de voorraad.
 
Zo lieve dames nog eens bedankt voor de reacties, jullie weten
dat ze mij altijd veel plezier doen.
Tot binnenkort,
 


 
 
 
 
 


12 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Annemie, heel mooi papier en de digi heb je prachtig ingekleurd.
    Beterschap met je moeder.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    wat heb je een prachtige kaart om te laten zien!! Super mooie digi en heel mooi ingekleurd en je papier is heel Chique!! Ik hoop dat je mijn mail nog hebt gehad, waarin ik je ontzettend hebt bedankt voor de prachtige E-card....zo super lief van jullie en ook zo gaaf de bruine labrador op het filmpje!!! Heel, heel erg bedankt nogmaals, het was een hele grote verrassing! En hopelijk is de gezondheid van je moeder nu weer wat stabiel, sterkte en veel beterschap voor haar.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW very gorgeous design, love all the details :) Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Annemie.
    Gaat het weer wat beter met je moeder?
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een chique kaart Annemie.
    Prachtig scrappapier zit er in verwerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annemie,
    Wat naar dat je moeder naar het ziekenhuis moest, ik wens haar veel beterschap..Ik vind je art-decokaart prachtig, mooie papier en een prachtige digi..en hoe is het met de schade van je aanbouw/serre?? zijn ze al bezig om het te herstellen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Annemie en heel mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie digi en mooi ingekleurd dus een hele mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart en wat bijzondere papier heb je gebruikt.
    ik hoop maar dat het wat beter gaat met moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annemie,
    Je kaart is schitterend mooi van papier en leuke digi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Annemie, hele mooi inkleuring en mooie achtergrond , heel mooi afgewerkt!!!

    Fijn weekend!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...