"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 6 januari 2014

Midnight Warrior

Hallo dames,
hier zijn we terug, na een korte pauze.
Ik hoop dat iedereen het nieuwe jaar goed begonnen
is... Ik wens jullie in elk geval een mooi en vooral een
gezond 2014!!!
Tijdens de blogpauze heb ik toch nog geknutseld hoor :-))
Ik kan het niet laten hé... mijn vingers jeuken om met
papier, stempels en kleuren bezig te zijn :-))
Ik had te weinig kerstkaartjes... ik had er niet
genoeg gemaakt en wilde toch naar bepaalde mensen zelf-
gemaakte kaartjes sturen... Dan heb ik nog labels gemaakt,
maar die laat ik de volgende keer zien. En dan dit kaartje...
Het is gemaakt op vraag van de buurvrouw, om naar haar
vriendin te sturen, voor haar verjaardag. De dame in kwestie
houdt van heldere kleuren...
 

Het DP is van Glitz "Vintage Blue Rose".
Voor de blaadjes heb ik Creatables van MD LR0226
gebruikt (de roosjes zijn ook van MD). De vlinder is
een malletje van Joy!crafts 6002/0027. De tag heb
ik zelf gemaakt met de computer.
 
De digistempel Midnight Warrior van "Crafts and me"
heb ik ingekleurd met Prisma Color Premier.
 
alles mag... met ingekleurde stempel.
 
Zo dat is mijn eerste kaart voor het nieuwe jaar... ik
hoop dat er nog vele mogen volgen :-))
 
 
 
 

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch even een blog pauze Annemie! Heb ik ook gedaan, maar had ook wel veel andere drukte, dus was het meer een must zeg maar! Je hebt een hele mooie kaart gemaakt en ik heb nog nooit van Glitz dessin papier gehoord, ziet er gaaf uit. Jij ook een heel mooi Nieuwjaar zonder stormen, maar wel met veel goede gezondheid en veel freubel en blog plezier!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    Superleuke kaart, mooie stempel en het papier van Glitz is zó mooi, ik heb er ook een paar blokjes van..
    Wens je een gelukkig, gezond én creatief 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen nog Annemie en fijn dat je er weer bent. Wat een mooie kaart heb je gemaakt....lijkt me een pittige stempel om in te kleuren maar.....heel mooi gedaan.
    Fijn dat je meedoet bij DSCC. Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog de allerbeste wensen voor 2014 Annemie. Heerlijk toch, als het niet "moet" lekker knutselen. Wat een prachtige kaart is dit geworden en die digi heb je super ingekleurd hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat van dat niet kunnen laten dat kennen we.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Een aparte stempel, is weer eens wat anders en die heb je prachtig ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook nog de beste wensen voor 2014!
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Annemie, heel mooie achtergrond heb je gemaakt, en de stempel is gewoon subliem!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie originele kaart heel leuk .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bijzondere kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...