"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

vrijdag 10 januari 2014

Labels 2

Hallo iedereen,
hier ben ik met de tweede serie labels dat ik gemaakt
 heb (lees tweede oefening :-)).
Ik maak de achtergrond met Distress Ink op een acrylic
 blok... maar mijn blok is niet groot genoeg voor mijn labels,
dus het is een beetje prutsen. Ik denk dat ik het ook niet
juist doe want de lichtgekleurde stempelkussens nemen
de kleur over van de donkergekleurde kussens, als ik ze
meng op het acrylic blok... Op het lichtroze kussen heb ik
nu donkerblauwe vlekken...
 
Achtergrond met de kleuren "Peeled Paint" en
"Stormy Sky". De stempel is van Flourishes SS093
 
Achtergrond met de kleuren "Mustard Seed" en
"Fired Brick",. De stempel is van Flourishes SS093.
 
Hier is de achtergrond gemaakt met 3 kleuren
"Spun Sugar, Shaded Lilac en Faded Jeans".
De stempel is een camellia bloem van La Blanche.
 
Ik heb onlangs een schetsboek gekocht waarin ik de
camellia stempel ook gebruikt heb. Dit kan je hier op
mijn mandalablog zien..
 
Als ik iets verkeerd doe, laat het mij gerust weten,
het is altijd fijn jullie reacties te lezen. Nog een
fijne avond voor iedereen,
 
 




14 opmerkingen:

  1. dit ziet er wel heel leuk uit. knap gedaan met je blokje, ook in de combinatie van kleuren. mooie tags!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie labels heb je gemaakt Annemie.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemie,
    Ik vind het knap wat je hebt gedaan, maar het is niet de bedoeling dat je kleuren inkt doorlopen, ik zou de inkt op een transparante sheet doen (dun plastic) en ik heb wel eens gezien dat ze dan de label over de inkt bewegen! Kijk anders eens op You tube filmpjes of bij Tim Holtz. Succes en de aanhouder wint....
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemie,
    Ik heb geen idee hoe je dat moet doen, ben niet zo op de hoogte met inkten, maar..je tags zijn wel erg leuk, ik vind die met de camelia's erg mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het geeft een heel mooi effect, 'k denk dat je toch goed bezig bent Annemie.
    Je hebt je tags prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind ze heel knap gedaan hoor, zelf heb ik niet zoveel verstand van inkten maar leuk vind ik ze wel !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tags Annemie, ik experimenteer ook steeds meer met inktjes en vind het steeds leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow, Annemie net schilderijtjes, vooral de eerste vind ik prachtig en je pagina in je ART journal , super hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze mooi Annemie. Dat doe ik je niet na.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zien je labels er prachtig uit Annemie en verkeerd doen????? dat kan toch helemaal niet, je maakt ze zoals je ze zelf mooi vindt en dat is dus nooit verkeerd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful flower tags with great colours. Thanks for stopping by my blog and following me, I've joined your blog too! Have a great week, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie labels zijn dit, ga je volgen, leuk als jij mij volgt , kunnen we ideetjes bij elkaar opdoen, als je dat leuk vind hoor.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke labels zijn dit, heb ik zomaar weer een ideetje opgedaan, ga je volgen, leuk als jij mij volgt ( voor misschien ook wel ideetjes)
    groetjes Ballie (Bennarda)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...