"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

woensdag 29 januari 2014

Roodborstje

Goede middag lieve dames,
is het bij jullie ook zo koud vandaag? Maar allee
we mogen niet klagen, we hebben vandaag nog geen
regen gezien...
Gisteren goed nieuws gekregen, mijn moeder wordt vandaag
ontslagen uit het ziekenhuis. Het gaat beter met haar.
En gisteren was het ook de verjaardag van mijn man en
daarvoor mocht er toch geen kaartje ontbreken hé...
Mijn man is nogal een vogelliefhebber, in onze tuin staat
altijd drinken en eten klaar... dus heb ik een kaartje ge-
maakt met vogeltjes op!
 
Ik heb maar één blad DP gebruikt omdat hier alles
opstond wat ik wou... vogels. Het papier is van Docrafts
"Madame Payraud's". Verder staat er plaatje met een rood-
borstje op dat ik nog liggen had. Het hartje en de vlinder
zijn van Joy!crafts 6002/0027 & 6003/0005. De tekst-
stempel is van MD.
 
Dit is de binnenkant van het kaartje met een gedichtje van
 
Verder heb ik deze week nog een beetje bezig geweest in
mijn Art journal, waarover je hier meer kan lezen.
 
 
Zo dat was het voor vandaag, ik wil iedereen nog bedanken
voor de fijne reacties op mijn vorig kaartje.
Nog een leuke dag,
 
 
 


15 opmerkingen:

  1. Alsnog mijn felicitaties voor de verjaardag van je man.
    Je hebt er een mooie kaart voor gemaakt.
    Altijd leuk, wanneer je er iets naar de persoon toe zelf, inbrengt.
    Mooi gedaan Annemie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbele felicitaties Annemie, met je man en je moeder, het is heel fijn dat ze het ziekenhuis mag verlaten! Je hebt een heel mooi persoonlijk gerichte kaart van gemaakt met al die vogeltjes.....Wij hebben ook altijd roodborstjes in de tuin...leuk zijn die hè!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemie,
    Wat fijn dat je moeder weer naar huis mag en..de felicitaties voor je man, je hebt hem verwend met een prachtige kaart, erg leuk plaatje en mooie tekst, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Annemie.
    Fijn dat je moeder weer naar huis mag en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annemie,
    Nog van harte gefeliciteerd met je man, mooie kaart heb je gemaakt voor hem. Dan je moeder uit het ziekenhuis, eindelijk, wat fijn! Het blijft ook altijd een heel gedoe met op en neer er naar toe gaan. Ik heb weer veel moois gemist tijdens mijn afwezigheid zie ik, je bent lekker bezig geweest en hebt mooie creaties gemaakt.
    Fijne avond,Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje voor de vogelliefhebber hoor!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je man, is hij ook aan het vogels tellen geweest.? je kaart is mooi en toepasselijk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je man.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Mooi dat je mamma weer naar huis mag het beste .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vogeltjes kaart heb je gemaa kt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi vogelkaartje heb je voor je man gemaakt, nog gefeliciteerd. Fijn dat je moeder weer naar huis mag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje voor je man heb je gemaakt, proficiat aan de jarige!!! En ik ben blij voor jou dat je moeder aan de beter hand is dat is heel goed nieuws!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Een perfect kaartje heb je gemaakt voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. en wat een mooi nieuws over je moeder. fijn dat zij thuis verder mag aansterken.
    je kaart is erg mooi met dat vogeltje en de tekst erin ook.
    mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart weer hoor Annemie, prachtig papier en een leuk plaatje erop.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...