"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

donderdag 14 november 2013

Terug...

Goedemorgen lieve dames,
hier zijn we terug... we voelen ons wat beter...
want het voorval met onze veranda had toch
wel een impact op ons. Ik zou dan ook iedereen
hartelijk willen bedanken voor de lieve woorden
en steun, dat heeft deugd gedaan... Nu is het nog
wachten op groen licht van de verzekering om de
veranda te herstellen...
 
De vorige keer had ik gezegd dat ik bezig was
voor een verjaardag en dit nog niet onmiddellijk
kon tonen. Wel dat was voor de verjaardag van onze
jongste dochter op 8 november. Een kaartje had ik
al een tijdje geleden gemaakt (dit kan je hier zien).
Maar ik heb dan nog extra, een notaboekje en een
zakje, gemaakt... Ik weet dat zij daar van houdt en
het is toch leuk als je zoiets kan afgeven dat je zelf
"opgesmukt" hebt...
 
Voor de buitenzijde van het notitieboekje heb ik
DP van Ludwig Bähr "Gnomes 134" gebruikt, dat ik
gekocht heb bij Creatief Centrum in Heesch. Ik vond
dat zo mooi... en het rode papier dat je ziet komt van
het Kruidvat en is van Studio Light. Verder heb ik nog
een creatables van MD LR0161, waar ik een lintje heb
doorgestoken, en een paar parels gebruikt.
 
De eerste bladzijde aan de binnenkant is ook bewerkt.
Ik heb eerst gekleurd met Pan Pastels: 280.3 Orange Shade
Dan heb ik een stencil van Dutch Doobadoo (Faded Dots)
 gebruikt en deze ingekleurd met Pan Pastels 740.5 Burnt Sienna
De Clear Stamp van MD EWS2207 heb ik gekleurd met H2O &
Faber Castell Polychromos.
 
En dit is het zakje
 
waarvoor ik hetzelfde papier heb gebruikt.
Verder heb ik nog mallen gebruikt van Noor! Design
6002/0136 - 0220 - 0269.
 
 
Dat is het voor vandaag. Ik kom zo vlug mogelijk bij
jullie langs, want ik denk dat ik al veel gemist heb...
Nog een fijne dag voor iedereen, bij ons is het weeral
aan het regenen...
 
 
 
 



7 opmerkingen:

  1. Hoi Annemie,
    Dat is echt mooi papier, het ziet er prachtig uit, leuk om je dochter blij te kunnen maken..bij ons komt de waterschade-expert morgen, dus ben benieuwd naar zijn bevindingen, hoop dat het bij jullie ook snel opgelost gaat worden, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annemie je hebt mooie leuke creaties gemaakt.
    Helemaal top.
    Je dochter was hier vast blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig notitieboekje met tasje heb je gemaakt. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel leuk geven is geweest maar zeker ook dat je dochter er vast heel erg blij mee was.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug in clubland.
    Wat een mooi, persoonlijk cadeau heb je gemaakt. Leuk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt en het papier is superleuk, ze was er vast heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alsnog van harte gefeliciteerd met je dochter, de spulletjes zien er super leuk uit! En het papier is zo leuk en schattig!!!
    Ik lees net ook pas je berichtje over de schade die jullie hadden ivm de windhoos.....jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn!! Ik hoop dat alles spoedig herstelt kan worden!
    Succes met alles!!!!
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...