"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 25 november 2013

Snoesjes "Kerstman"

Goedemorgen iedereen,
 
Ik heb nog een kaartje gemaakt met Snoesjes.
Ik vind ze zo lief... Het kaartenkarton is van Canson
kleur "Oceaangroen" en het DP is van Wild Rose Studio
"Annabelle's Christmas". De tag heb ik gemaakt met Md
Collectables COL1325.
 
De mal aan de voorkant en binnenin de kaart is van
Spellbinders S4-305. De CS is van MD CS0872.
De rode bloemen heb ik gemaakt met de creatables
LR0109, in het hart van de bloem heb ik een brad
gekleefd van het Kruidvat.
 
De kerstballen heb ik uit het DP geknipt en gekleefd
met foamblokjes.
 
 
De snoesjes zijn ingekleurd met Derwent "Inktense"
 
Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge "Winterse sferen"
 
Zo dat is het alweer voor vandaag, nu aan de strijk... Tijdens
het weekend volop wassen... maar dan is er natuurlijk nog een
vervolg... maar ja, dat moet ook gebeuren hé.
 
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Annemie, deze heb je weer heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer mooi gemaakt, ik dacht dat de kerstballen mallen waren maar las dat je ze zelf uitgeknipt had, top, ziet er prachtig uit.
    fijne maandag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemie,
    Wat een superleuke kerstkaart is dit, leuke Snoesjes stempel en mooi hoe je het papier hebt gebruikt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kerstkaart. mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer prachtig uit Annemie en ja die Snoesjes zijn snoesjes

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annemie
    Mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge bij Kleuren met potloden.
    Groetjes Maria
    http://kreatiefhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke snoesjes kerstkaart;Schitterend gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...