"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

zaterdag 9 november 2013

Pauze


 
Hallo lieve dames,
ik wil even laten weten dat ik eerstdaags niet meer
ga langs komen om naar jullie blog te kijken.
Gisterenavond is er hier een windhoos overgekomen
en wij hebben serieus wat schade. Achteraan in de
tuin staat ons hout gestapeld voor de haard. Dit is
helemaal overdekt om droog te blijven. Door de 
hevige wind is alles naar voor gekomen in de tuin
en met volle kracht in de ramen van onze veranda
terecht gekomen. Wij waren aan het eten in de keuken
en dit ging zo razendsnel en met zoveel lawaai ge-
paard... wij wisten echt niet wat ons overkwam...
tot we de deur openden en de ravage zagen. Eigen-
lijk zijn we nog altijd een beetje aan het bekomen.
We hebben deze nacht amper geslapen.
 Zodra hier alles een beetje op orde is horen jullie
 iets van mij...
 
 
 

 
Fijn weekend aan iedereen,
Annemie
 
 


8 opmerkingen:

  1. Annemie,
    Wat verschrikkelijk voor jullie!!!!! Jeetje dat je hier van bij moet komen, en alle bijkomende troep en schade moeten bekijken en ordenen, is het heel begrijpelijk dat je wel wat anders aan je hoofd hebt! Gelukkig geen persoonlijke schade dat is een troost! ik wens je heel veel sterkte bij het weer op orde brengen!!!!
    Liefs en een knuf van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    Dat is schrikken wat een dikke bende is dat, heel veel schade zo te zien..wij hebben waterschade in de slaapkamer, ook dat is een doffe ellende..wens je veel sterkte en succes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjee..ik had het op de nieuws gehoord over een windhoos....jullie hebben ook aanzienlijke schade. terecht even 'bijkomen'
    gelukkig mankeren jullie niets.......
    succes met het opruimen en het herstellen van de schade. begrijp het zeer zeker dat je even wat anders moet gaan doen.
    hé....ik lees net dat jullie gisteravond een windhoos hebben gehad....een nieuwe windhoos....andere windhoos dan van deze week/of vorige week....oei. weer één.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Dan staat je hoofd wel even naar andere dingen. Ik hoop dat je de boel weer gauw een beetje op orde hebt. Sterkte ermee. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat erg zeg. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent en nu voorlopig bezig zal zijn met het opruimen ed. van de schade.
    Als alles weer in orde is zien we je vanzelf wel weer verschijnen. Sterkte ermee hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heftig allemaal Annemie. Ik kan begrijpen dat jullie erg geschrokken zijn.
    Succes met het puin ruimen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Annemie,wat een puinhoop,ik kan mij best voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn.
    Heel veel sterkte en tot horens maar weer.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOO Annemie, wat vreselijk! Wat zullen jullie geschrokken zijn van dit natuurgeweld, beangstigend hoor. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie innerlijke rust weer terugkomt en uiteraard de "puinhoop" snel opgeruimd wordt en de verzekering meewerkt.
    Heel veel sterkte meis, knuffel Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...