"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

donderdag 28 november 2013

Is dit nu... CaS

Hallo lieve dames,
hier ben ik met mijn CaS kaart...
allez ik hoop dat ik het goed begrepen heb en een
CaS kaart gemaakt heb :-)
 
 
 

Voor mij is een CaS kaart... hoe minder men gebruikt
hoe beter...
Ik heb dus alleen met kaartenkarton gewerkt.
Voor het groene karton heb ik een embossingfolder
van Craftwell gebruikt. Die zat bij de verpakking van
mijn eBosser, en het is trouwens ook de enige folder
die ik heb :-))  Het kerstboompje is een craftables
van MD CR1227. Verder een tekststempel CS0854
op een mal van Spellbinders S4- 202, een strikje en
een pareltje...
Ik zou met dit kaartje graag meedoen aan de challenge
CaS (Clean and Simpel) bij De Creatieve Zebra
 
Ik ben benieuwd naar jullie reactie... positief of negatief
alles is welkom...
 
 


8 opmerkingen:

  1. Mooi en leuk gemaakt Annemie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    Ik ben weer terug!! en mijn laptop doet het weer als de brandweer!!
    Ik vind het heel knap wat je hebt gedaan, want het is best nog moeilijk een CAS kaart te maken vind ik, vooral om er geen frutsels bij te plakken en je hebt wel een hele mooie embossing folder hoor! En je CAS kaartje is super gedaan!!
    Je bent aardig aan het kerstkaartjes maken geweest met de Snoesjes, heel mooi gedaan!!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie cas kaart geworden Annemie.
    GR Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie cas-kaart, mooie embossingfolder heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gelukt Annemie.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal CAS en leuk ook! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annemie,
    Een hele geslaagde CAS kaart, leuke embossingfolder en leuk en simpel het boompje en het lint, helemaal CAS liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Annemie
    Voor mij is dit een echte CAS kaart hoor, wat een mooie embossingfolder heb je gebruikt, dat doe ik te weinig terwijl ik het telkens zo verbluffend mooi vind. Het boompje komt zo ook heel mooi uit, prachtige kaart.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...