"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

dinsdag 5 juni 2012

Babykaartje "Peekaboo Girl"




                            Hallo dames, hier ben ik met een nieuw kaartje. Ik had 
                            de stempel gezien op de site van Karen Doodles en vond
                            deze zo mooi dat ik er een kaartje van gemaakt heb :-)
                            Ik heb ook voor de eerste keer stiksels op mijn papier
                            aangebracht, ik denk dat het mij wel gelukt is...
                            Het geboortegedichtje, op de binnenzijde van het kaartje,
                            heb ik gevonden op internet.

                            Kaartenkarton is van Canson mi-teinteskleur "Maïs"
                            Designpapier is van Marianne design Pretty paper bloc
                            "eline's Romantic Nursery"
                            De digitale stempel komt van Hobby Paleis Digital Stamp
                            en is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
                            Bloemetjes gekocht bij Creanijn
                            De knoopjes en het organzalint heb ik bij ons in de winkel
                            gekocht.  

                            Nog een fijne dag voor iedereen en hopelijk zonder regen! 




                            
                             
                            

1 opmerking:

  1. Heey Annemie,
    Oooooochhh, wat een snoesje, dat kaartje.
    Heel erg leuk en vrolijk kaartje, mooi zo!!!!
    Jaaa, het is jou zeer zeker gelukt hoor.
    Jij hebt er weer wat mooi's van gemaakt, leuk!!!
    En die digi-stamp, die heb jij goed gevonden.
    Het is een heel goed en geslaagd kaartje.
    Ik vind het écht een lieverd, hihihi.
    Bedankt dat jij het met mij wilde delen.
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...