"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

woensdag 30 mei 2012

Snoesje "Wandelen met de baby"


                             Hallo allemaal, ik wil eerst Fienny en Plony bedanken
                             voor de fijne reactie op mijn vorig kaartje.





                              Hier ben ik weer met een leuk Snoesjekaartje. Na een druk
                              weekend, verjaardag gevierd van onze oudste dochter en
                              zondag bij de jongste dochter helpen inpakken en dozen vullen.
                              Op 14 juli verhuist zij samen met haar vriend naar hun eigen
                              huis. Gisteren ben ik dan begonnen aan dit kaartje en heb het
                              deze morgen verder afgewerkt.

                              Kaartenkarton is van Canson mi-teintes kleur "Tilleul"
                              Designpapier is van Joy crafts "Happy Bloc's" 6011/0008
                              Clearstamp HM9443 Snoesje Wandelen met baby van Marianne
                              design
                              Creatables LR0161, LR0188 en LR 0116 van Marianne design
                              De clearstamp is ingekleurd met Copic markers
                              Bloemetjes van Creanijn
                              De tag heb ik zelf gemaakt in Word.

                              Ik wens jullie nog een fijne dag,

                              
                              
                              
                              
                              
                              
                             
                              

2 opmerkingen:

  1. Heey Annemie,
    Wauw, wat een geweldig kaartje heb jij gemaakt, écht heel leuk!!!!!
    Mooi ingekleurd, zeker met dat groen, En heel leuk papier gebruikt.
    Dit is een plaatje van een kaartje, zo mooi.
    Annemie doe je Carolijn de groetjes van mij, :)
    En Bedankt voor de hele leuke en vrolijke É-card
    Lief dat jij dat hebt gedaan voor mij :)
    Hele dikke knuffel :)
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer prachtig hoor Annemie, supermooi gedaan!Ik ben zelf niet zo heel erg van de snoesjes maar als ik dan zo'n kaartje zie dan vind ik het toch wel heel gaaf hoor.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...