"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 25 juni 2012

Vintage "Lieve Engeltjes"



  

          Hallo iedereen, was het gisteren ook zo'n baaldag bij jullie?
                              Bij ons heeft het de godganse dag geregend...
                              Ik heb nog eens een vintage kaartje gemaakt, omdat ik ze toch
                              zo mooi vind. Ik heb ook nog eens met bloemetjes gewerkt maar
                              dat vind ik nog moeilijk om die te lijmen en op de juiste plaats
                              te krijgen, maar ik denk dat ik die techniek wel stilaan onder de
                              knie zal krijgen. Ik maak nog maar enkele maanden kaartjes en
                              zoals ze zeggen "Rome en Parijs zijn niet op één dag gemaakt".
                              
                        Kaartenkarton is van Canson mi-teintes kleur "Rose muraille"
                              Designpapier is van Prima marketing "Art Paper"
                              Creatables van Marianne design LR0116
                              De papieren bloemetjes komen van Creanijnshop en de zijden 
                              bloemetjes zijn van Marianne design.
                              Het kanten en organzalint komen van de naaishop uit de buurt.
                              Het prentje heb ik van internet gehaald.
                              
                              Zo, ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden. Nu moet ik 
                              terug aan het werk want er staat een grote mand strijk te wachten!

Lieve groeten,
Annemie


           

1 opmerking:

  1. Rome en Parijs zijn inderdaad niet op 1 dag gemaakt meis maar jij verdient een dikke pluim voor je prachtige kaart. je groeit met de dag, heerlijk om te zien.Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...