"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

donderdag 7 juni 2012

Verjaardagskaartje




                               Hallo lieve mensen, ik heb vlug tussendoor een kaartje
                               gemaakt want ik ben samen met mijn man aan de grote
                               schoonmaak begonnen, dus niet veel tijd voor mijn hobby.
                               Maar voor ons buurmeisje ha ar verjaardag ben ik toch
                               even ontsnapt aan het werk :-))

                               Nog een fijne avond en tot binnenkort.
Lieve groeten,
Annemie

                             
                             

                                   
                           

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje, heel mooi gedaan. Succes met je schoonmaak en breek er af en toe maar even uit hoor, haha.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Annemie,
    Gho, wat een heel leuk kaartje voor jouw buurmeisje.
    Dat heb jij heel leuk gemaakt zeg!!!!!!!!
    Wat goed dat jij ff bent ontsnapt aan de schoonmaak, hihihi.
    Dat hoor je toch niet meer zo heel erg vaak, dat mensen aan de échte schoonmaak bezig zijn.
    Maar dan heb je het ook weer lekker schoon en fris, voor dat het mooie weer er aan komt, toch!!!!
    Maar het kaartje is heel leuk en geslaagd.
    Is je buurmeisje vandaag jarig??? Mijn zusje is ook jarig.
    Ik wens jou en jouw man, een heel fijn en fris weekend!!!!
    Bedankt voor het mooie voorbeeld.
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik toch echt mooie kleuren.
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...