"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 23 maart 2015

Workshopkaarten

Lieve dames,

zoals beloofd ben ik hier met de kaarten die we zaterdag
gemaakt hebben tijdens de workshop...
Ik heb gezien dat er hier en daar een vlekje of een veegje
is op mijn kaart, maar dat moeten we er maar bijnemen...
Soms zijn we heel geconcentreerd aan het werken en...
soms ook aan het praten :-))


Deze twee kaarten hebben we gemaakt in de voormiddag,
samen met Linda...
Voor de achtergrond van de linkse kaart hebben we gewerkt
met acrylverf, ik heb maar twee kleuren gebruikt: geel en groen.
De bijenstempel is van Art Journey, deze hebben we nadat hij
ingekleurd was, nog ingestreken met Pearl Medium. Verder ver-
schillende templates gebruikt, een tekststempel en om de kaart
af te werken met een zwarte stift rondom een fijn lijntje getekend. 
De achtergrond van de rechtse kaart is gemaakt met Panda olie 
pastels van Talens. Om de kleuren te laten blenden is er babyolie
op gesmeerd. 


Dit zijn de kaarten van de namiddag, workshop gegeven 
door Laurette.
Hier zijn beide achtergronden gemaakt met Distress Ink
en verschillende templates... maar dan was onze verwondering
groot toen we moesten stempelen met een prei (rechts) en
een selder (links). De afdruk van de selder is net een roos.
Zo leer je altijd wat bij op een workshop...


Dit is dan ons laatste werkje, het bekleden van een doosje.
We hebben terug met Distress Ink gewerkt voor de ondergrond,
nadien met een template Gesso aangebracht. Nadat de Gesso
goed opgedroogd was (wat bij mij niet zo was), moesten we nog
vernis aanbrengen om de kleuren te beschermen. De rondjes
zijn bij mij een beetje uitgesmeerd :-(

Nadien zijn we moe maar tevreden naar huis teruggekeerd...
ik ben voor televisie om 21u in slaap gevallen :-))

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot de volgende,





13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige werkstukken Annemie en wat een hoop technieken heb je gebruikt. Ik kan me voorstellen dat je heel tevreden naar huis ging.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties Annemie....ik bewonder al die leuke technieken...vooral het stempelen met selder en prei is geweldig ....stempel je dan ook met acryl verf?? met inkt lijk mij niet gaan...Maar ik hoor het nog wel een keer....Deze zijn in ieder geval echte toppertjes....


    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemie,
    heel verschillende de 1ste 2 en de andere 2, ik ben echt weg van de 1ste 2. supermooi en die selder, is echt geweldig..
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke workshops heb je gedaan. Zoveel verschillende technieken op 1 dag. Heel apart om met prei en selderij te stempelen, vooral de laatste is super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten Annemie.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een toffe reeks kaarten.Leuk dat je zo veel kon maken op één dag, ik wou dat ik erbij was!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig leuke kaarten.
    De achtergrondjes zijn prachtig en dan nog afgewerkt met een mooie frontstempel, super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Looks like you enjoyed a wonderful workshop with beautiful results ! Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten Annemie, je hebt wel veel op de workshop geleerd. De kaart met de bij vind ik echt super mooi. Ook de kaarten gemaakt door stempelen met prei en selderie zijn heel apart, de prei lijkt echt op een bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Annemie, je kaarten zijn super geworden!! ik ben blij dat je genoten hebt en ik geniet ook een klein beetje van de vele positieve reacties die je hier krijgt ;-)
    Ik vond het superleuk dat je erbij was!
    Groetjes en tot in Nijkerk, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annemie,
    Wat een leuke serie schitterende kaarten .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat moet zeker een leuke workshop zijn geweest met mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...