"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

zaterdag 14 maart 2015

Briar Rose Butterfly

Hallo lieve dames,

is het bij jullie ook zo'n mooi weer? Hier is het fris maar
de zon schijnt...
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op
mijn vorige kaart, dit had ik echt niet verwacht en het
doet dan ook enorm veel plezier! Tevens wil ik mijn nieuwe 
volgster, Rosina, welkom heten... ik hoop dat je hier een
beetje inspiratie kan opdoen.
En dan heb ik nog goed nieuws, ik ben bij
http://52weekstochristmas.blogspot.be/
de randomwinnaar geworden met mijn kaart
Christmas Creatures.

En nu mijn kaart voor vandaag... De challenge bij
zijn einde (17 maart)... dus ik heb niet veel tijd meer :-)

Het oranje kaartenkarton heb ik geëmbost met een embossing
folder van Craftwell "Regency". De stempel van Chocolate Baroque
"Briar Rose Butterfly" heb ik gestempeld op aquarelpapier en in-
gekleurd met Faber Castell Aquarelpotloden. Met Pan Pastels heb
ik romdom de stempel gekleurd. De tekststempel is van Kaisercraft.

Dit zijn de kleuren van de challenge...

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot de volgende
kaart...




13 opmerkingen:

  1. Mooie bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Annemie.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi Annemie, prachtige kleuren zo bij elkaar. Een top-kaartje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden, Annemie

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Annemie. The image really pops against the background. Thank you for playing along with the Chocolate Barque Color Challenge.
    Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annemie,
    Het was hier vandaag steenkoud, brrr..niks aan, koude oostenwind,
    Je kaartje is prachtig, wat heb je de stempel mooi ingekleurd, complimenten,
    liefs, Ans
    p.s. gefeliciteerd met je prijs bij 52 Weeks to..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Annemie wat een prachtig kaartje weer en wat is de stempel geweldig mooi ingekleurd !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annemie....Dit is een geweldig mooi kaartje Prachtig ingekleurde bloemen,,,,alles past perfect bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die mooi ......
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty card, beautiful use of the challenge colours. Greetings and thanks for joining us at Chocolate Baroque's challenge, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Annemie, a really pretty card, great use of our challenge colours. Thanks for entering the Chocolate Baroque challenge, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annemie, ik kom hier weer eens kijken, alweer veel te lang geleden. Wat een mooie kaart(en) zie ik weer, je bent lekker bezig geweest en ook ontzettend mooi ingekleurd. Ja jij weet al hoe het is om oma te zijn, ik moet nog 4 weekjes wachten. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kunt zien dat het zonnige weer invloed had op je creativiteit!! Het is een vrolijk en zonnige kaart! Je hebt deze, erg mooie stempel, prachtig ingekleurd!!
    Ik ken de aquarel potloden niet...., ben sinds kort wel aan het 'rommelen' met waterverf en met de stempelinkt als waterverf te gebruiken. Dat vind ik erg leuk om te doen. Werken de potloden op hetzelfde principe of is dat juist makkelijker te doseren qua kleursterkte?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...