"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 2 maart 2015

Pretty Poppies

Goede morgen dames,

hopelijk hebben jullie een leuk weekend gehad...
Gisteren ben ik bij Sandra (onze oudste dochter) gaan
knutselen. Wij hebben een verjaardagkaartje gemaakt
en dan is zij nog begonnen aan een communiekaartje... 
Dat is toch wel gezellig om zo samen bezig te zijn, met
een kop koffie en een lekker koekje erbij :-)

Ik ben vrijdag voor de tweede maal naar een workshop
geweest. Bij ons in de buurt heb je dat weinig of niet.
Ofwel is het naar Antwerpen rijden, dus voor mij de ring van
Brussel over, meestal veel files... Dus had ik mij in januari
ingeschreven voor een workshop in de andere rijrichting,
met veel minder kans op file... het is een eind uit de buurt
rijden maar ik moet zeggen het is heel goed meegevallen... 
Tijdens de eerste workshop hebben we leren werken met 
fotopapier en Distress Ink. IK heb dit thuis ook geprobeerd,
zie mijn kaart voor Valentijn, en vind dit wel een leuke techniek.
 Nu heb ik een kaartje gemaakt, ook met fotopapier, maar
heb gewerkt met Dylusions Ink Sprays. De tekststempel is
van Hero Arts.


De stempel is van Chocolate Baroque "Pretty Poppies" en hij
is ingekleurd met Twinkling H2O.

Nog een fijne dag en een leuke knutselweek,




9 opmerkingen:

  1. Leuk om eens een workshop bij te wonen.
    Ook bij ons krijg je daar nooit de kans voor. Niks is er te doen, we zullen er zelf eens ééntje moeten organiseren Annemie. Ook om hobbymateriaal aan te kopen heb je hier niks. In Nederland is dat wat anders hé.
    Je kaart is echt wel heel mooi. Ook de kleuren vind ik zo geweldig bij elkaar passen. Een prachtige stempel en mooi ingekleurd. Buiten mijn Derwent potloodjes heb ik nog niet veel ervaring met kleurwerk, ik zou wel wat workshops kunnen gebruiken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wauw !!!!!
    Leuk dat je een workshop hebt gevolgd, dan leer je toch altijd weer iets anders en ga je weer anders te werk.
    Je zou het toch zelf moeten gaan organiseren ben ik bang.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie techniek heb je geleerd.
    Jammer dat er bij jullie zo weinig is wat workshops betrefd ...
    Je kaartje is prachtig , Annemie

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt Annemie.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemie,
    ik vind de kleuren van je kaartje prachtig, zit er een los flapje over of hoe moet ik dat zien ? Ik vind de poppy in het paars heel erg mooi,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ans,
      nee dat is geen losse flap... Ik heb de stempel op aquarelpapier gestempeld en dit verhoogd op de kaart gekleefd met foamblokjes.
      Grtjs, Annemie.

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren. Ook de combinatie van het geïnkte deel met de Poppy is heel mooi.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, wat een kleuren, het komt je tegemoet. Ook de Poppies zijn mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart met die bloemenstempel. prachtige kleuren.
    ik heb nog downloads over, wifi staat aan voor de jeugd....ben benieuwd hoe lang ik nog internet heb. kom ik even langs. morgen weer nieuwe downloads.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...