"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

woensdag 23 mei 2012

Mandala



                             
                             Goeiemorgen iedereen, het is een tijdje geleden dat jullie
                             nog iets gehoord hebben van mij. We zijn een paar dagen
                             naar Nederland geweest en het is niet mogelijk om mijn
                             materiaal, om kaartjes te maken, mee te nemen in de wagen. 
                             Daarom neem ik mijn kleurpotloden en een mandala mee
                             om in te kleuren. Ik doe dit al enkele jaren en vind dat heel
                             ontspannend en fijn, om te kleuren. Zelf kan ik niet zo goed
                             tekenen, dus koop ik boeken met mandala's die ik kan 
                             kopiëren en inkleuren. Ik heb onlangs kleurboeken gekocht
                             waar enkel mandala's in staan, die hoef ik niet te kopiëren :-))
                             Deze mandala heb ik uit het "Chakra kleur- en werkboek"
                             van Hannie de Jong gehaald. Hij is ingekleurd met mijn
                             Faber - Castell potloden.

                             
                             
                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...