"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

zondag 11 november 2012

Voor jouw verjaardag





Hallo lieve bloggers,

dit is het kaartje voor onze jongste dochter
haar verjaardag (26 al...) wat gaat de tijd toch
snel hé! Het was woensdag haar verjaardag, maar
 vandaag was het haar feestje, dus kon ik het kaartje
nu pas op mijn blog plaatsen. 




       Gebruikte materialen:
       Designpapier: Bo Bunny "Ambrosia collection"
       Kaartenkarton: Canson Mi-Teintes kleur "Mers du Sud"
       Creatables: LR0157, LR0161 van Marianne design
       Stempel: Humphrey's corner collection van Crafter's
       companion ingekleurd met Copic Markers
       De roosjes zijn van Marianne design




       
       Dit labeltje heb ik gemaakt om aan haar
cadeautje te hangen. De bloemetjes heb
ik gemaakt met een pons van Nellie Snellen.

Lieve groeten aan iedereen en tot volgende keer,


Annemie
       

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje, heel leuk gedaan en wat je zegt.......de tijd gaat snel.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en..je hebt een schattig kaartje voor haar gemaakt met het BoBunny papier..daar ben ik ook weg van..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je dochter, 26 alweer, het gaat inderdaad snel maar wel fijn om het allemaal mee te mogen maken. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt, mooi papier in prachtige kleuren.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart, heb je haar ook een bos rozen gegeven?
    Trouwens nog gefeliciteerd met je dochter.
    Ik zit nu ook uit te puffen, mijn jongste dochter werd vandaag 16.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...