"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

zondag 18 november 2012

Kaartje voor Plony

Hallo iedereen,
hier is mijn kaartje dan voor de candy van Plony

Waarom ik jou blog volg?
In de eerste plaats omdat ik het een zeer leuke blog
vind en de kaartjes zo super mooi zijn. Elke dag ga
ik eens langs en doe zo inspiratie op. Ik ben zelf nog 
maar een klein jaartje bezig met kaartjes maken en 
Plony was één van mijn eerste volgers, wat mij 
enorm veel plezier deed. Ik kijk er steeds naar uit 
om van haar een berichtje te ontvangen, dat geeft
mij altijd een duwtje in de rug.  
Dus Plony ik hoop dat je mijn kaartje, voor jou,
leuk vindt. Ik weet dat je van vintage en roze houdt,
dus alle "ingrediënten" zijn aanwezig :-))




       Gebruikte materialen:
       Kaartenkarton: Papicolor nr 14 en Canson Mi-Teintes
       kleur "Azuur"
       Designpapier: Melissa Frances "C'est la Vie"
       Vintage Lace: Marianne design JU0863
       Plaatje: Gerdas Shop GH3012
       Craftables: Marianne design CR1202
       Creatables: Marianne design LR0156
       Vlinder: Joy! crafts 6002/0027
       Spellbinders nestabilities S4-125
       Verder witte bloemetjes van Artemio, roosjes van Creatief 
       Centrum Heesch en enkele meeldraden. 



Nog een fijne zondag,

Lieve groeten,
Annemie

3 opmerkingen:

  1. Hoi Annemie,
    Wat een schattig kaartje heb je voor Plony gemaakt..en inderdaad rose en vintage..wat wil je nog meer..er zit weer van alles op en aan..supersssssss..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Annemie, je zegt dat je pas een jaar kaartjes maakt, nou deze is klasse. Veel succes.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meis....je hebt jezelf overtroffen!!!! geweldig, wát een mooi kaartje en helemaal naar mijn smaak. Wel erg eigenlijk dat jullie allemaal met mijn wensen rekening houden, haha maar wél superlief natuurlijk. Dit is ook weer genieten hoor, dankjewel dat je zo je best hebt gedaan voor mij en succes wat betreft de candy!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...