"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

vrijdag 12 oktober 2012

Verjaardagskaartjes voor Sarah





Hallo dames, mijn vriendin heeft mij gevraagd om
twee verjaardagskaartjes te maken voor haar kleindochter
Sarah. Omdat zij de ene week bij haar papa is en de andere
bij haar mama, wordt er een kaartje naar de twee adressen
gestuurd. Sarah wordt zeven jaar, is volop in haar
"prinsessenperiode", en daarom moest er zeker een kaart
bij zijn met een prinses...
    Gebruikte materialen:
    Kaartenkarton: Papicolor
    Designpapier: Prima Marketing "Sweet Fairy"
    Digistamp: "Fairest of all Princess" Make it Crafty deze heb
    ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
    Het roze lintje komt van Marianne design.
    Het vilten bloemetje en brads heb ik aangekocht bij Creanijn
    De binnenkant van de kaart heb ik een nestabilities van
    Spellbinders S4-305 gebruikt, het gedichtje is van Gedichtenhuisje
                                     



En dit is het tweede kaartje voor Sarah









            Gebruikte materialen:
            Kaartenkarton: Canson Mi-teintes kleur "Mers du Sud"
            Designpapier: BoBunny "Sweet tooth collection"
            Digistamp: Karen Doodles "Bigsby Gift" ingekleurd met
            Copic Markers
            Voor buiten en binnenkant heb ik nestabilities van Spellbinders
            S4-125 gebruikt.
            Het lint voor de strik heb ik in een hobbywinkel in Duitsland gekocht.
            Het gedichtje is zoals voor de kaart hierboven van Gedichtenhuisje.


      
       Zo dit zijn dan de kaartjes voor Sarah, ik hoop dat ze er blij mee zal zijn.
                                                                 
                    Nog een leuk weekend aan iedereen en tot binnenkort,


                     



5 opmerkingen:

  1. Heyy die Annemie,

    Wouw...wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg. Zo vrolijk van kleur en het papier wat je hebt gebruikt is helemaal mijn smaak.

    Hopelijk is ze er heel blij mee:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie, ik heb een verrassing op mijn blog voor jou. Je hoeft er niets mee te doen maar het is je van harte gegund!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemie,
    Wat zijn het 2 lieve kaartjes geworden, ook een mooie tekst in de kaart..mooi..mijn complimenten..ik ga je volgen..
    '
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn zeker hele mooie kaartjes geworden Annemie
    ik ga je ook volgen hoor
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annemie

    Wat leuk dat je mijn volger bent geworden! Ik heb ook eens op jouw blog gekeken en zie hier ook mooie creaties dus ik meld me ook aan hoor;)
    Fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...