"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 22 oktober 2012

Doopkaartje voor Thomas


Wat een verrassing vandaag!
Ik heb van mijn hobbymaatje Plony 2 Awards gekregen
waarmee ik superblij ben :-)) en waarvoor ik haar ook
hartelijk dank!
Zoals jullie weten maak ik nog maar 10 maanden kaartjes
en dit geeft toch wel een duwtje in de rug.

Ik wil ook mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten!

En nu het kaartje voor de kleine Thomas. Ik heb het vorige
week gemaakt maar kan het nu pas op mijn blog zetten omdat
het gisteren zijn doopfeest was en zijn ouders dan pas het 
kaartje gekregen hebben.





      Gebruikte materialen:
      Kaartenkarton: Canson Mi-Teintes kleur "Sépia"
      Designpapier: Rayher Hobby 
      Creatables: LR0215
      Joy!Stencil  Vlinders 6002/0027
      Het gedichtje "Een kind" is van www.1001gedichten.nl



Voor iedereen nog een mooie avond gewenst 




5 opmerkingen:

  1. Hoi Annemie,
    Wat heb je een schattig geboortekaartje gemaakt, met een lief gedichtje..mooi gedaan..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Awards en je kaartje is super lief !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Plony kom ik op je blog terecht. Ondanks dat je nog maar tien maanden kaarten maakt, vind ik dat je mooie kaarten maakt en ben daarom volger van je geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annemie,
    Als je nog maar pas kaarten maakt, moet je nog veel leren..zo ben ik ook begonnen simpel met 3D plaatjes en borduren..veel oefenen..en dan worden je kaarten mooier en mooier..

    Liefs Ans
    vraagje ? wil je woordverificatie uitzetten ? dat is zó lastig met reageren..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...