"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

dinsdag 25 september 2012

Magnolia Kerstkaartje



Dit is mijn eerste kaartje voor de eindejaarsfeesten.
Vorig jaar, tijdens de kerstperiode, ben ik begonnen
met het maken van kaartjes met heel weinig materiaal.
Ondertussen heb ik al het één en ander aangeschaft. We
zijn vorige week naar de Hobbybeurs in Mechelen
geweest. Het was heel leuk en we zijn met een grote
zak thuis gekomen. Dus het kriebelt om kaartjes te
maken :-))
            Gebruikte materialen:
            Kaartenkarton: Canson mi-teintes kleur "Sépia"
            Designpapier: Pretty papers bloc "Old-Fashioned nursery" MD
            Creatables: Lr0235 MD
            Craftables: Cr1212 MD
            Clearstamp: tag Cs0854 MD
            Parels van Joy crafts 6020/0001
            Bloemetjes van Prima marketing.
            De Magnolia stempel is ingekleurd met Copic Markers


                                     
In mijn volgende berichtje staat het tweede kaartje
dat ik vandaag gemaakt heb.  





1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje hoor en wat heerlijk hè, al die nieuwe spulletjes........dat wordt genieten!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...