"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

dinsdag 11 september 2012

Geschenklabels






Hallo lieve dames, ik heb even iets anders proberen te
maken op vraag van onze jongste dochter Stéphanie.
Een tijdje geleden had ik haar een cadeautje gegeven
met zo'n labeltje aan en ze vond dat zo leuk dat ze mij
vroeg om er voor haar zo enkele te maken, om eventueel
aan een ruiker bloemen te hangen. Dus, ik heb vorige
week mijn fantasie een beetje laten werken :-)



Gebruikte materialen:
                                  Designpapier Eline's winterhuis "Happy & Bright" en
                                          Kaisercraft "Lush Collection"
                                  Clear Stamps Marianne design "Vintage Ladies" CS 0851
                                          Vintage Lace van Marianne design
                                  Creatables Label Marianne design Lr0188
                                  Creatables Marianne design Lr0204, Lr0116 Lr0156.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...