"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

zondag 7 augustus 2016

Fauna and Flora




Hallo lieve dames,
ik heb eindelijk nog eens de tijd gevonden om even te 
verschijnen in blogland. 
Zoals jullie weten was er begin maart een kwaad-
aardige tumor ontdekt, bij mijn man, in zijn long.
Na verschillende radiotherapieën en zware chemo's,
is de tumor kleiner geworden en gestabiliseerd.
Wij hopen dat dit zo mag verder evolueren... Hij 
krijgt wel nog om de drie weken een chemo be-
handeling en dan nadien komen er altijd een 
paar moeilijke dagen...

Maar er was ook nog een lichtpunt in de duisternis...
Op 2 juni zijn we nog eens opa en oma geworden,
van een flinke kleindochter "Lotte".


Ik heb intussen, als ik even tijd heb of als ik 's nachts
niet kan slapen, een paar kaarten gemaakt. De kaart
hierboven is gemaakt met een stempel van 
Chocolate Baroque "Fauna and Flora"
ingekleurd met Derwent Inktense potloden.
De achtergrond is gemaakt met Pan Pastels.
Af en toe ga ik eens kijken naar jullie blog, maar
ik heb spijtig genoeg geen tijd om een reactie te
schrijven. Sinds mijn man ziek is komt er veel op
mijn schouders terecht waardoor het mij aan tijd
ontbreekt...

Ik wens jullie nog veel knutselplezier en misschien
tot binnenkort,






4 opmerkingen:

  1. Als jezelf maar even ontspanning kan vinden in het maken van een kaartje Annemie, er is zoveel gepasseerd! Wat een prachtige stempel op je kaart, ik vind hem erg mooi!!!
    En een wolk van een kleindochter erbij, met een flinke bos haar! wat een schatje zeg!!! Houdt moed en heel veel sterkte nog met alles! probeer om een beetje aan jezelf ook te denken!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    wat een naar nieuws van je man, ik hoop dat het goed gaat blijven..jullie hebben een schattige kleindochter gekregen en wat een bos haar heeft ze..
    Mooie kaart heb je gemaakt, de stempel is super,
    nog heel veel sterkte,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Annemie met een even mooie stempel.
    Dat is inderdaad een flinke kleindochter!
    Veel sterkte met je man en natuurlijk ook voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart,en wat een schattige kleindochter , ik wens van harte dat je man weer helemaal beter mag worden, geef de moed vooral niet op, en veel sterkte, het wordt zeker weer beter!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...