"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

vrijdag 17 oktober 2014

Huwelijksverjaardag

Hallo lieve dames,


We zijn terug van twee weekjes vakantie in Spanje.
Het weer was schitterend,elke dag zon, mooie natuur... 
en vooral veel rust.
Het heeft ons deugd gedaan...
Ik wil jullie ook bedanken voor de lieve reacties op
mijn vorige kaart, deze hebben mij veel plezier gedaan.


Voor de vakantie had een kaartje gemaakt voor een
35 jarige huwelijksverjaardag.
Ik heb hiervoor DP van Graphic 45 "A ladies diary
collection" gebruikt. Creatables van MD LR0242 &
LR0226.

  De stempel is van Flourishes "Winter Blossoms" en is
ingekleurd met Twinkling H2O.

De roosjes zijn van MD, vastgemaakt met een organzalint.

Dit is de binnenzijde van de kaart, met een gedichtje
dat ik gevonden heb op internet.

Ik wens jullie nog een leuke avond en een fijn weekend,






7 opmerkingen:

  1. Hoi Annemie,
    Jullie zijn lekker op vakantie geweest, heerlijk, dan kun je er weer tegen. Je kaartje voor de huwelijksverjaardag is heel mooi en wat een leuke tekst,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag er heel mooi uit op jullie reis!!! En wat een prachtig kaartje Annemie, zo mooie die ingekleurde bloemetjes , ik heb dringend die Twinkling H20 ook nodig!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annemie alsnog mijn felicitaties voor jullie huwelijksverjaardag.
    35 jaar dat is toch al wel wat jaren hè, doe er nog vele gelukkige jaartjes bij.
    Leuk dat jullie nog eens op huwelijksreis geweest zijn en zo te horen er ook hebben van genoten.
    Een heel mooi kaartje heb je gemaakt met een leuk gedichtje erbij.
    Nog wat nagenieten.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk met de tekst binnen in.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat jullie naar Spanje zijn geweest Annemie, kun je er weer tegen, nu je zo lekker uitgerust bent! Je kaartje is prachtig, met een hele mooie tekst!
    Goed weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahum, loop weer eens achter met bloggen, lees nu pas dat je terug bent van vakantie. Fijn dat jullie genoten hebben.
    Je kaart is prachtig en de tekst erg mooi.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...