"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

donderdag 31 oktober 2013

Kerstklokje

Hallo lieve dames,
we zijn een paar dagen weggeweest naar de camping
in Nederland. Maar wat een storm hebben we daar
meegemaakt. Onze caravan staat juist naast een
lange rij bomen... en ik moet toch wel zeggen dat ik
zondagnacht niet geslapen heb, het was echt 
beangstigend... maar we zijn er toch zonder kleer-
scheuren vanaf gekomen. Ik had mij de laatste
vakantieweek van dit jaar toch anders voorgesteld :-)

Eerst wil ik iedereen danken voor de lieve reacties op 
mijn condoleancekaartje. Ik vind het altijd zo leuk om
jullie commentaar te lezen. En dan heb ik nog nieuws.
Ik stond met mijn kaartje Xmas - Things in de top 3 van
"Cheerful Sketches Challenge Blog" en met mijn kaartje 
Summer heb ik drie kleurpotloden gewonnen bij "Kleuren
met potloden". Wat was ik verrast toen ik dat vernam...

En nu mijn kaartje, het is nog een Kerstkaartje geworden.
Allez... het is nog maar mijn tweede... ik geraak moeilijk
op dreef, er komt altijd wat anders tussen...


       Gebruikte materialen:
       Kaartenkarton: Canson Mi-Teintes "Azuur"
       Designpapier: Amy Design
       Creatables: MD LR0244
       Craftables: MD CR1227

Het Snoesje "Kerstklokje" HM9425 is ingekleurd met
Prisma Premier potloden.

Verder heb ik de kerstboom versierd met parels en
de tekst van MD CS0854 heb ik bewerkt met
embossingpoeder.

Zo dat was het, voor iedereen nog een fijne avond

10 opmerkingen:

  1. Hoi Annemie,
    Oeh dat was geen leuke vakantie bij ons in Holland en vooral aan de kust was het slecht weer, gelukkig is alles goed gedaan, leuk de je in de prijzen bent gevallen en je 2de kerstkaart is een schatje, mooie, zachte kleurtjes, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden het er thuis al over je zult maar met je caravan op vakantie zijn.... Ik kan me gOed voorstellen dat je geen oog dicht hebt gedaan, maar goed dat jullie niets is overkomen.
    Je heb t een mooie kerst kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart !!!
    Ik kan begrijpen dat je weinig hebt geslapen in je caravan. Je bent dan wel erg kwetsbaar. Gelukkig is het goed geegaan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat het een spannende tijd was in de caravan in de storm!!
    Ik ga morgen weer terug naar huis......daar is het weer heel wat aangenamer dan hier.
    Maar ik heb een leuke tijd gehad samen met mijn ouders en familie.
    Je kaartje is weer erg mooi! Prachtig ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je prijzen!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemie,
    Dat was dan geen goede afsluiting van je kamperen in Nederland...gelukkig is alles goed gegaan, maar het was wel beangstigend weer zeg!!! Je hebt een prachtig kaartje gemaakt!! En op naar de volgende kerstkaart...twee is nog niet zo veel!!
    Gefeliciteerd met je prijzen, altijd heel leuk toch!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart en als ik zo verder door je blog scrol zie ik nog prachtige dingen staan.
    Ik heb me bij je volgers geplaatst.
    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en om één van mijn volgers te worden.
    Groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtkaart Annemie en zo mooi ingekleurd.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dat je met je kaartje in de top 3 stond, leuk is dat he? Ik ben weer helemaal bijgelezen, las dat je de storm op de camping overleefd hebt, wat zal dat eng geweest zijn zeg brrr. Je laatste kaart is weer prachtig, hele mooie zachte kleuren ook trouwens.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...