"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

zondag 9 december 2012

Little Sailor




Hallo lieve bloggers,

dit is een kaartje dat ik gemaakt heb op vraag van mijn 
dochter. De dochter van haar buurvrouw gaat eerstdaags
bevallen, dus het moest een beetje op tijd klaar zijn. Ik maak
de laatste tijd niet veel kaartjes meer omdat ik niet veel tijd
heb. Norbert (mijn man) is donderdag aan zijn rechteroog
geopereerd en het linkeroog vraagt toch ook nog wat ver-
zorging. Hij moet nog rusten, dus is het huishouden doen, eten 
maken en de vaat doet hij, voor mij en heb niet veel tijd over...


       Gebruikte materialen:
       Kaartenkarton: Papicolor nr 14 "Lila"
       Designpapier: Marianne design PPB "Sweet Summer"
       Clear Stamp:  Nellie Snellen "Little Sailor" ingekleurd
       met Copic Markers
       Craftables: CR1212 en Clear stamp: EC  0096 
       Marianne design
       Floral Flourishes: Joy! Crafts 6003/0005
       Vlinder: Joy! Crafts 6002/0027
       Gedichtje komt van een oud kaartje die ik ooit zelf
       gekregen heb.

Nog een fijne zondag aan iedereen en met dit slechte
weer nog veel knutselplezier :-)
Ik ben nog een tweede babykaartje aan het maken
dat zal ik morgen op mijn blog zetten.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Annemie,

    Op de eerste plaats wens ik je man heel veel beterschap en...je kaartje is weer heel lief..mooi afdrukje, leuke tekst..SUPER...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je toch nog. Even aan de knutsel bent geweest, een lief kaartje is het geworden. Beterschap met je man.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annemie

    Wat een lief babykaartje heb je gemaakt en wat een mooie tekst. Babykaartjes zijn leuk om te maken vind ik, heerlijk lekkere mooie kleuren gebruiken. Beterschap met je man en sterkte voor jou.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...