"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

woensdag 24 februari 2016

Vintage...

Hallo lieve blogvriendinnen,

eerst zou ik graag Laurette verwelkomen op mijn blog.
Ik hoop datje hier een beetje inspiratie kan opdoen...

Het is lang geleden, maar ik heb nog eens een vintage
kaartje gemaakt. Mijn vriendin had mij gevraagd om
een paar kaartjes te maken voor verjaardagen en dit
is het eerste...
Ik heb de kaart gemaakt naar een sketch van 

Het prentje komt van internet, het DP is van Docrafts
Capsule Collection "Parisienne Blue". De stempel is van
"Lut of stamps".

De roosjes en creatables zijn Marianne Design 
                
                         Lr0156 Creatable Bloem en bladeren

Nog een fijne avond voor iedereen en tot de volgende,



6 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemie,
    je hebt een prachtige vintage kaart gemaakt, het plaatje en het papier, matchen perfect, je toef is super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vintage kaart Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de leuke verwelkoming ! Je hebt een mooi vintage kaartje gemaakt en de kleuren mooi op mekaar aangepast !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful design, I love the beautiful lady along with the flowers and leaves. I've also scrolled through to see your other beauties that I've missed. Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en wat een mooie tekst stempel!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...